Wednesday, January 23, 2008

Do you often stop and whisper in Saturday's shore?



Σήμερα άκουσα στο ραδιόφωνο ένα νέο που με έκανε να χαρώ πολύ...
Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου ετοιμάζει ένα νέο δίσκο μαζί με το Διονύση Σαββόπουλο.... Μοιραία αυτός ο δίσκος θα είναι καπληκτικός... Το όνομα του δίσκου ακούγεται πως μάλλον θα είναι "Ο Σαμάνος".
Με αυτή την ευκαιρία όμως έρχομαι και θυμάμαι φίλε μου ένα από τα αγαπημένα μου τραγουδάκια της γυμνασιακής μου ηλικίας. Και αυτό είναι το "Shaman's Blues " των Doors.
Τώρα που το ακούω ξανά μετά από πολύ καιρό (αλλά πολύ καιρό) προσπαθώ να βρω μέσα μου αυτό που έκανε αυτό το κομμάτι αγαπημένο... γιατί ήταν... πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό...
δε το βρίσκω φίλε μου... δε το βρίσκω... μεγαλώνουμε; τι σκατά !
Please stop and you'll remember μου τραγουδάει ο Jim.



Ανάρτησα αυτό το videάκι γιατί εδώ περιέχει και ένα απόσπασμα από το ποίημα του Morisson που φέρει τον τίτλο "The Hitchhiker" και το απόσπασμα λέει:
"Why does my mind circle around you
Why do planets wonder what it Would be like to be you
All your soft wild promises were words Birds,
endlessly in flight "
πάρ'το κι'αυτό... αλλά για να το δείς πρέπει να πας εδώ

No comments: